DRUKARNIA

WIELKOFORMATOWA

 

Niech Cie widzą! Druk wielkoformatowy!

ZAMÓW

WIZYTÓWKI, ULOTKI

DRUK

 

Zadbaj o wizerunek Firmy!

To pierwszy krok do sukcesu!

ZAMÓW

Druk wielkoformatowy, wizytówki, pieczątki, ulotki

Reklama w internecie? A może wizytówki, ulotki to dobre rozwiązanie na reklamowanie własnej firmy?

Reklama w sieci jest jedną z najtańszych i najszybszych sposobów komunikowania się między ludźmi a co za tym idzie między kontrahentami.

Posiadanie własnej dobrze zaprojektowanej strony internetowej sprawia, że trafiają na nią nie tylko twoi kontrahenci, ale również przypadkowi obserwatorzy szukający odpowiedniej firmy spełniającej ich wymagania. 

 

Druk wielkoformatowy - Wizytówki - Pixel-point.pl

Równie ważnym zadaniem strony www jest podniesienie prestiżu firmy, gdzie możemy umieścić wiele niezbędnych informacji (o wiele więcej niż w każdej innej reklamie) np. rodzaj działalności, oferowane produkty i usługi, kontakt, ale przede wszystkim jest do reklama w medium całodobowym, do którego dostęp mają obecnie prawie wszyscy przy stosunkowo niskich kosztach.

Wiele osób wychodzi z założenia, iż stronę internetową powinny zakładać firmy czy osoby fizyczne poszukujące klientów tylko przez Internet moim zdaniem takie założenie jest błędne. Dlaczego? Dlatego, że nie należy zapominać, iż nie tylko firma szuka swoich potencjalnych klientów, ale również to oni sami – klienci- szukają najlepszej spełanijącej ich oczekiwania oferty. Może zdarzyć się tak, że swoją decyzję podejmują na bazie kilku stron internetowych bez bezpośredniego badania rynku w tym względzie i właśnie w taki oto sposób firma bez strony www traci swoją szansę na bycie zauważonym przez takiego klienta.

Kto tak naprawdę potrzebuje strony internetowej?

1. Firmy  zajmujące się produkcją.

Klient zakupił już u Ciebie produkt. Co dzieje się dalej? I tu odpowiedź może wydać się zaskakująca. Otóż szuka dalszych informacji, jeśli nie o produkcie, który właśnie nabył to o innym z tej serii itp. Czasem robi to z czystej ciekawości a czasem z chęcią zakupienia nowych produktów twojej marki. Wiadomą rzeczą jest, że nie jesteś w stanie umieścić wszystkich niezbędnych informacji na opakowaniu o swojej ofercie, ale podając adres swojej strony www znacznie skracasz drogę między Twoją firmą a klientem.

2. Duże firmy.

Im większa firma tym bardziej zalecane jest posiadanie strony internetowej. Strona pomaga nie tylko w budowaniu zewnętrznego wizerunku firmy, ale także w wewnętrznej organizacji pracy i informacji. Im firma jest większa, tym lepiej, jeśli pewne informacje są stale dostępne (i aktualizowane) dla pracowników.

3. Firmy zajmujące się świadczeniem usług na odległość.

Dotyczy to firm, które przy użyciu dzisiejszej zaawansowanej technologii świadczą na odległość takie usługi jak: prawne, psychologiczne, pisanie prac, wszelkiego rodzaju podań itd.

4. Firmy zajmujące się świadczeniem usług w siedzibie.

Zastanawiająca jest zasadność posiadania strony internetowej np. dla salonu fitness. Raczej nie ma możliwości przeprowadzenia treningu w maszynie przez internet. Czy nadal potrzebujesz strony? Tak! Na stronie internetowej można przecież zaprezentować wystrój salonu, opisać cennik typowych usług, godziny otwarcia, zaprezentować symulację odchudzania, które gwarantują twoje usługi itd. Dzięki udostępnieniu czegoś więcej niż suchych faktów buduje się prestiż firmy, o którym wspominałem na początku.

5. Firmy zajmujące się handlem w swojej siedzibie.

Zanim klient trafi do naszego sklepu, aby spotkać się i porozmawiać ze sprzedawcą o danym towarze prowadzi on tzw. rozeznanie pierwotne za pomocą, którego porównuje ceny oferowanych dóbr i usług między konkurencyjnymi firmami szukając ich oferty w internecie. Dodatkowo warto pamiętać, iż nie zawsze klient wie gdzie siedziba danej firmy się znajduje. Gdzie szuka takich informacji?- odpowiedź jest prosta- w Internecie.

6. Firmy zajmujące się sprzedażą wysyłkową.

Myślę, że w tym przypadku nikt nie ma wątpliwości, że w przypadku takiego rodzaju sprzedaży strona www jest niezbędna. Jest ona tak samo potrzebna jak np. umowa z firmą kurierską. To jasne, że skoro produkty oferowane są klientom z każdego krańca świata Internet jest najprostszym i najszybszym źródłem informacji marketingowej.

Równie ważnym zadaniem strony www jest podniesienie prestiżu firmy, gdzie możemy umieścić wiele niezbędnych informacji (o wiele więcej niż w każdej innej reklamie) np. rodzaj działalności, oferowane produkty i usługi, kontakt, ale przede wszystkim jest do reklama w medium całodobowym, do którego dostęp mają obecnie prawie wszyscy przy stosunkowo niskich kosztach.

Wiele osób wychodzi z założenia, iż stronę internetową powinny zakładać firmy czy osoby fizyczne poszukujące klientów tylko przez Internet moim zdaniem takie założenie jest błędne. Dlaczego? Dlatego, że nie należy zapominać, iż nie tylko firma szuka swoich potencjalnych klientów, ale również to oni sami – klienci- szukają najlepszej spełanijącej ich oczekiwania oferty. Może zdarzyć się tak, że swoją decyzję podejmują na bazie kilku stron internetowych bez bezpośredniego badania rynku w tym względzie i właśnie w taki oto sposób firma bez strony www traci swoją szansę na bycie zauważonym przez takiego klienta.

 

Kto tak naprawdę potrzebuje strony internetowej?

 

1. Firmy  zajmujące się produkcją.

Klient zakupił już u Ciebie produkt. Co dzieje się dalej? I tu odpowiedź może wydać się zaskakująca. Otóż szuka dalszych informacji, jeśli nie o produkcie, który właśnie nabył to o innym z tej serii itp. Czasem robi to z czystej ciekawości a czasem z chęcią zakupienia nowych produktów twojej marki. Wiadomą rzeczą jest, że nie jesteś w stanie umieścić wszystkich niezbędnych informacji na opakowaniu o swojej ofercie, ale podając adres swojej strony www znacznie skracasz drogę między Twoją firmą a klientem.

 

2. Duże firmy.

Im większa firma tym bardziej zalecane jest posiadanie strony internetowej. Strona pomaga nie tylko w budowaniu zewnętrznego wizerunku firmy, ale także w wewnętrznej organizacji pracy i informacji. Im firma jest większa, tym lepiej, jeśli pewne informacje są stale dostępne (i aktualizowane) dla pracowników.

 

3. Firmy zajmujące się świadczeniem usług na odległość.

Dotyczy to firm, które przy użyciu dzisiejszej zaawansowanej technologii świadczą na odległość takie usługi jak: prawne, psychologiczne, pisanie prac, wszelkiego rodzaju podań itd.

 

4. Firmy zajmujące się świadczeniem usług w siedzibie.

Zastanawiająca jest zasadność posiadania strony internetowej np. dla salonu fitness. Raczej nie ma możliwości przeprowadzenia treningu w maszynie przez internet. Czy nadal potrzebujesz strony? Tak! Na stronie internetowej można przecież zaprezentować wystrój salonu, opisać cennik typowych usług, godziny otwarcia, zaprezentować symulację odchudzania, które gwarantują twoje usługi itd. Dzięki udostępnieniu czegoś więcej niż suchych faktów buduje się prestiż firmy, o którym wspominałem na początku.

 

5. Firmy zajmujące się handlem w swojej siedzibie.

Zanim klient trafi do naszego sklepu, aby spotkać się i porozmawiać ze sprzedawcą o danym towarze prowadzi on tzw. rozeznanie pierwotne za pomocą, którego porównuje ceny oferowanych dóbr i usług między konkurencyjnymi firmami szukając ich oferty w internecie. Dodatkowo warto pamiętać, iż nie zawsze klient wie gdzie siedziba danej firmy się znajduje. Gdzie szuka takich informacji?- odpowiedź jest prosta- w Internecie.

 

6. Firmy zajmujące się sprzedażą wysyłkową.

Myślę, że w tym przypadku nikt nie ma wątpliwości, że w przypadku takiego rodzaju sprzedaży strona www jest niezbędna. Jest ona tak samo potrzebna jak np. umowa z firmą kurierską. To jasne, że skoro produkty oferowane są klientom z każdego krańca świata Internet jest najprostszym i najszybszym źródłem informacji marketingowej.

Lifestyle

O nas

Pracujemy z przyjemnością, wykonując swoje obowiązki odpowiedzialnie i z wielkim zaangażowaniem. Dobra atmosfera współpracy to nasz największy atut. Wszystkich nas cechuje nieobliczalne poczucie humoru a jednocześnie poważne traktowanie każdego Klienta oraz zlecenia.

 

Kontakt, Druk wielkoformatowy, wizytówki, pieczątki

Oferta

Druk cyfrowy to idealne rozwiązanie dla prac niskonakładowych i średnionakładowych. Przy takich nakładach jest nie do pobicia pod względem ceny, jakości i czasu. Większość zleceń realizujemy w bardzo krótkim czasie.

Kontakt, Druk wielkoformatowy, wizytówki, pieczątki

Kontakt 

Kontakt, Druk wielkoformatowy, wizytówki, pieczątki al. Solidarności 95/99, 00-144 Warszawa
Kontakt, Druk wielkoformatowy, wizytówki, pieczątki tel. +48 22 406-27-67
Kontakt, Druk wielkoformatowy, wizytówki, pieczątki Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

otwórz swoją wyobraźnię!

 

Reklama w firmie to podstawa!